نکتهی مهم در مورد فعالیت اول و دوم ساختار منطقی آنهاست. مثلا در مورد فعالیت اول، آنچه تجربه میشود این است که اگر فاصلهی دو خط در نقاط مختلف برابر نباشد آنگاه دو خط موازی نیستند. تجربه اینکه این جمله (گزاره) با این جمله که اگر دو خط موازی باشند آنگاه فاصله آنها در همه نقاط با هم برابر است، از لحاظ منطقی یک چیز است، کلی به غنای این فعالیت اضافه میکند. به همین شکل در مورد فعالیت دو. توجه به این موضوع در پاسخ به فعالیت سوم و اینکه بچهها از کدام صورت بندی استفاده میکنند خیلی جالب خواهد بود
نکتهی مهم در مورد فعالیت اول و دوم ساختار منطقی آنهاست. مثلا در مورد فعالیت اول، آنچه تجربه میشود این است که اگر فاصلهی دو خط در نقاط مختلف برابر نباشد آنگاه دو خط موازی نیستند. تجربه اینکه این جمله (گزاره) با این جمله که اگر دو خط موازی باشند آنگاه فاصله آنها در همه نقاط با هم برابر است، از لحاظ منطقی یک چیز است، کلی به غنای این فعالیت اضافه میکند. به همین شکل در مورد فعالیت دو. توجه به این موضوع در پاسخ به فعالیت سوم و اینکه بچهها از کدام صورت بندی استفاده میکنند خیلی جالب خواهد بود
چه خوب نوشتید
یعنی با تامل روی فعالیت اول و دوم میشه تجربه رو کامل کرد تا بچهها درکشون از ویژگی دو خط موازی رو سر و شکل بدن …
اصلا