جستجوی سریع

  • واژه‌های کلیدی

  • انتخاب پایه

  • انتخاب قالب

  • انتخاب موضوع

ایده‌های دوست‌داشتنی

«هیولاهای کسر و اعشار»

هدف بازی این است که هیولایمان را با قدرت ریاضی به خط پایان روبرویش برسانیم.
در صفحه شروع دیوار کسر یک هشتم یا یک دوازدهم را انتخاب می کنیم، یعنی انتخاب می‌کنیم که مخرج کسرهایمان تا ۸ باشد یا تا ۱۲.

پایین آن از ما می پرسد عدد اعشاری هم در جدول باشد یا نه؟
سمت راست هم هیولایمان را انتخاب می کنیم.
بازی نوبتی است و بین ما و رایانه انجام می‌شود. هر بار عبارتی در پایین صفحه نشان داده می‌شود و ما در نوبت خودمان باید از بین خانه هایی که به رنگ نارنجی هستند، عدد مناسب را انتخاب کنیم و پیش برویم. اگر درست انتخاب نکنیم، جلو نخواهیم رفت. کسی که زودتر به خط پایان (دیوار روبه‌رویی هر بازیکن) برسد، برنده بازی است.

اگر این ایده را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دنبال کردن
آگاه کردن
guest
0 دیدگاه‌ها
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ایده‌های مرتبط