جستجوی سریع

  • واژه‌های کلیدی

  • انتخاب پایه

  • انتخاب قالب

  • انتخاب موضوع

ایده‌های دوست‌داشتنی

«بدون محاسبه مقایسه کن-۲»

اگر این ایده را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

برای ورود روی لینک زیر کلیک کنید:

دیدگاه‌ها

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دنبال کردن
آگاه کردن
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهیمه تقوی

خیلی فعالیت جالبیه. کاملا دانش آموز رو درگیر مفهوم ضرب و نیز استدلال کردن میکنه. اما ای کاش ترتیب قرار گرفتن مرحله ها از آسون به سخت بود. و ابتدا توی هر مرحله فقط یک تغییر ایجاد می شد.
۲۷*۸۳۴ < 20*834 (به اندازه ی ۷ تا ۸۳۴ تا اختلاف دارند.)
۲۰*۸۳۴ < 20* 850 (به اندازه ی ۱۶ تا ۲۰ تا اختلاف دارند.)
۷*۸۳۴ > 20*16
20*850 > 27*834
حدس می زنم دانش آموزان نتونن خودشون به این مراحلِ مقایسه برسند.
لطفا خانم فیروزیان یا هریک از عزیزان اگر تجربه ی اجرای این فعالیت رو داشتید اینجا به اشتراک بگذارید.

ایده‌های مرتبط