خیلی فعالیت جالبیه. کاملا دانش آموز رو درگیر مفهوم ضرب و نیز استدلال کردن میکنه. اما ای کاش ترتیب قرار گرفتن مرحله ها از آسون به سخت بود. و ابتدا توی هر مرحله فقط یک تغییر ایجاد می شد.
۲۷*۸۳۴ < 20*834 (به اندازه ی ۷ تا ۸۳۴ تا اختلاف دارند.)
۲۰*۸۳۴ < 20* 850 (به اندازه ی ۱۶ تا ۲۰ تا اختلاف دارند.)
۷*۸۳۴ > 20*16
20*850 > 27*834
حدس می زنم دانش آموزان نتونن خودشون به این مراحلِ مقایسه برسند.
لطفا خانم فیروزیان یا هریک از عزیزان اگر تجربه ی اجرای این فعالیت رو داشتید اینجا به اشتراک بگذارید.
خیلی فعالیت جالبیه. کاملا دانش آموز رو درگیر مفهوم ضرب و نیز استدلال کردن میکنه. اما ای کاش ترتیب قرار گرفتن مرحله ها از آسون به سخت بود. و ابتدا توی هر مرحله فقط یک تغییر ایجاد می شد.
۲۷*۸۳۴ < 20*834 (به اندازه ی ۷ تا ۸۳۴ تا اختلاف دارند.)
۲۰*۸۳۴ < 20* 850 (به اندازه ی ۱۶ تا ۲۰ تا اختلاف دارند.)
۷*۸۳۴ > 20*16
20*850 > 27*834
حدس می زنم دانش آموزان نتونن خودشون به این مراحلِ مقایسه برسند.
لطفا خانم فیروزیان یا هریک از عزیزان اگر تجربه ی اجرای این فعالیت رو داشتید اینجا به اشتراک بگذارید.