«بدون محاسبه مقایسه کن-۲»

[h5p id=”72″]

  • ۱
  • ۸۱۵
  • ۲۲ شهریور ۰۰
  • 1
  • قالب: فایل تعاملی
  • پایه: چهارم پنجم ششم
  • موضوع: اعداد طبیعی جبر
  • , , ,
    اگر این ایده را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

    دیدگاه‌ها

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    دنبال کردن
    آگاه کردن
    guest
    1 دیدگاه
    قدیمی‌ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    فهیمه تقوی

    خیلی فعالیت جالبیه. کاملا دانش آموز رو درگیر مفهوم ضرب و نیز استدلال کردن میکنه. اما ای کاش ترتیب قرار گرفتن مرحله ها از آسون به سخت بود. و ابتدا توی هر مرحله فقط یک تغییر ایجاد می شد.
    ۲۷*۸۳۴ < 20*834 (به اندازه ی ۷ تا ۸۳۴ تا اختلاف دارند.)
    ۲۰*۸۳۴ < 20* 850 (به اندازه ی ۱۶ تا ۲۰ تا اختلاف دارند.)
    ۷*۸۳۴ > 20*16
    20*850 > 27*834
    حدس می زنم دانش آموزان نتونن خودشون به این مراحلِ مقایسه برسند.
    لطفا خانم فیروزیان یا هریک از عزیزان اگر تجربه ی اجرای این فعالیت رو داشتید اینجا به اشتراک بگذارید.

    ایده‌های مرتبط