«الگوهای عددی»

این یک بازی است. در این بازی شما به عنوان یک دونده با لباس زرد، با یک سوپرمن صورتی، مسابقه می دهید. در مسیر دویدن شما، یک دنباله عددی قرار گرفته است که جای بعضی خانه‌های آن خالی است و شما وقتی به آن خانه‌ها می‌رسید باید عددی را که برای برقرار ماندن الگو لازم دارید، در آن خانه قرار دهید تا بتوانید به دویدن ادامه دهید و گرنه سوپرمن صورتی از شما جلو می‌زند.
#تکلیف: الگوهایی که در بازی مشاهده کردید، چه بودند و شما از چه تکنیکی برای سرعت بخشیدن به بازی خود و بردنِ مسابقه استفاده کردید.

  • هیچ
  • ۱,۲۳۴
  • ۱۲ اردیبهشت ۹۹
  • 0
  • قالب: تمرین رایانه‌ای
  • پایه: دوم سوم چهارم پنجم
  • موضوع: اعداد کسری، اعشاری و صحیح
  • , , , ,
    اگر این ایده را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

    برای ورود روی لینک زیر کلیک کنید:

    دیدگاه‌ها

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    دنبال کردن
    آگاه کردن
    guest
    0 دیدگاه‌ها
    قدیمی‌ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    ایده‌های مرتبط

    0