جستجوی سریع

  • واژه‌های کلیدی

  • انتخاب پایه

  • انتخاب قالب

  • انتخاب موضوع

ایده‌های دوست‌داشتنی

قاب ده‌تایی مرتب

قاب ده‌تایی مرتب!

قاب ده‌تایی نامرتب

قاب ده‌تایی نا مرتب!

قاب پنج‌تایی

در قاب پنج‌تایی چند تا می‌بینی؟

قطعه‌های دایره‌ای

قطعه‌های دایره‌ای

دیوار کسر

دیوار کسر

بقیه‌اش چند؟

بقیه‌اش چند؟

خرد کردن ضربی یک عدد

خرد کردن ضربی یک عدد

ترکیب ضربی دو عدد

ترکیب ضربی دو عدد

«بدون محاسبه مقایسه کن-۲»

اگر این ایده را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

برای ورود روی لینک زیر کلیک کنید:

دیدگاه‌ها

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
دنبال کردن
آگاه کردن
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهیمه تقوی

خیلی فعالیت جالبیه. کاملا دانش آموز رو درگیر مفهوم ضرب و نیز استدلال کردن میکنه. اما ای کاش ترتیب قرار گرفتن مرحله ها از آسون به سخت بود. و ابتدا توی هر مرحله فقط یک تغییر ایجاد می شد.
۲۷*۸۳۴ < 20*834 (به اندازه ی ۷ تا ۸۳۴ تا اختلاف دارند.)
۲۰*۸۳۴ < 20* 850 (به اندازه ی ۱۶ تا ۲۰ تا اختلاف دارند.)
۷*۸۳۴ > 20*16
20*850 > 27*834
حدس می زنم دانش آموزان نتونن خودشون به این مراحلِ مقایسه برسند.
لطفا خانم فیروزیان یا هریک از عزیزان اگر تجربه ی اجرای این فعالیت رو داشتید اینجا به اشتراک بگذارید.

ایده‌های مرتبط