«قایق نجات»

در ابتدای بازی می‌توانید نوع محور مختصات (ربع اول یا هر چهار ناحیه مختصاتی) و همچنین نوع بازی زمان‌دار (time based) یا غیر زمان‌دار (untimed) بودن آن را انتخاب کنید. شما باید با وارد کردن مختصات قایق نجات، قایق خودتان را که در مبدا قرار دارد، به آن برسانید. در مراحل بالاتر بازی، موانعی در مسیر وجود دارد که شما باید به فکر انتخاب مسیرهای دیگری برای رسیدن به قایق نجات باشید، یعنی ابتدا قایق را به یک نقطه دیگر ببرید و بعد به مقصد برسانید.

  • هیچ
  • ۴۵۴
  • ۰۳ دی ۰۰
  • 1
  • قالب: تمرین رایانه‌ای
  • پایه: ششم
  • موضوع: جبر هندسه
  • , ,
    اگر این ایده را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

    برای ورود روی لینک زیر کلیک کنید:

    دیدگاه‌ها

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    دنبال کردن
    آگاه کردن
    guest
    0 دیدگاه‌ها
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    ایده‌های مرتبط

    0