«هدفگیری مختصاتی سفینه مهاجم»

در ابتدا می توانید انتخاب کنید که بازی فقط در ناحیه اول (First Quadrant) محورهای مختصات باشد یا هر چهار ناحیه (All Four Quadrants) نمایش داده شود. با وارد کردن صحیح مختصاتِ سفینه مهاجم و زدن کلید پرتاب موشک  (pocket launch) سفینه‌های مهاجم را منهدم کنید. اگر مختصات اشتباه  وارد کنید، یکی از قلب های بازی تان را از دست می‌دهید.

  • هیچ
  • ۳۱۹
  • ۰۲ دی ۰۰
  • 1
  • قالب: تمرین رایانه‌ای
  • پایه: ششم
  • موضوع: جبر هندسه
  • ,
    اگر این ایده را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

    برای ورود روی لینک زیر کلیک کنید:

    دیدگاه‌ها

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    دنبال کردن
    آگاه کردن
    guest
    0 دیدگاه‌ها
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها

    ایده‌های مرتبط

    0