«ضرب سرعتی با پنگوئن‌ها و تکه‌های یخ»

در این بازی ۴ تا پنگوئن داریم که باید با پرش روی قطعه‌های یخ به خط پایان مسابقه برسند. یکی از این پنگوئن‌ها توسط ما هدایت می‌شود! اما چطور؟
با وارد شدن به بازی و شروع بازی ابتدا باید یک اسم برای خودتان انتخاب کنید. البته می‌توانید با همان اسمی که  به طور خودکار در نظر گرفته شده وارد مرحله بعدی شوید.
در مرحله بعدی، دو مدل بازی شخصی (Private) و عمومی (Public) وجود دارد برای ورود به بازی شخصی باید رمز عبور داشته باشید همچنین خودتان نیز می توانید یک بازی شخضی ایجاد کنید (Create Game) و با دادن رمز عبور آن به دوستان‌تان، با هم این بازی را انجام دهید. تعداد شرکت‌کننده‌ها ۴ نفر است و در صورت تکمیل نشدن، ظرفیت های خالی بازی توسط رایانه تکمیل می شود.‌
البته می‌توانید کاری به این‌ها نداشته باشید و با زدن Play Now و سپس کلیک روی Start بازی را در فضای عمومی شروع کنید.
خب با شروع بازی یک سوال ضرب از ما پرسیده می‌شود و ۴ تا جواب روی ۴ تا از قطعه یخ‌های شناور روی اقیانوس قرار می‌گیرد. با انتخاب جواب درست پنگوئن ما روی قطعه یخ می‌پرد و اگر جواب اشتباه باشد، پنگوئن داخل اقیانوس می‌افتد و دوباره همان سوال ضرب از ما پرسیده می‌شود تا زمانی که جواب درست را انتخاب کنیم و پنگوئن ما روی تکه یخ درست بپرد. بنابراین هرچقدر سریع‌تر جواب بدهیم پنگوئن زودتر به خط پایان می‌رسد.
در گوشه سمت راست بازی می‌توانیم موقعیت خودمان و بقیه پنگوئن ها را در مسیر مسابقه ببینیم. در آخر نفرات اول تا چهارم و همچنین ضرب‌هایی که درست پاسخ نداده بودیم به همراه پاسخ صحیح آن‌ها نمایش داده می‌شود.

  • ۵
  • ۲,۲۲۰
  • ۱۲ آبان ۰۰
  • 7
  • قالب: تمرین رایانه‌ای
  • پایه: سوم چهارم پنجم
  • موضوع: اعداد طبیعی
  • , , , , , ,
    اگر این ایده را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

    برای ورود روی لینک زیر کلیک کنید:

    دیدگاه‌ها

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    دنبال کردن
    آگاه کردن
    guest
    5 دیدگاه‌ها
    قدیمی‌ترین
    جدیدترین بیشترین رای
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    خادم

    عالی

    مهراد

    برنامه رو نمیاره . اصلا خوشم نیومد.

    طاها

    سلام. وارد بازی می‌شویم نور صفحه خیلی کم میشه و دید کافی نیست

    ایده‌های مرتبط

    0